18 Aralık 2011 Pazar

veeee gelelim benim pastamaaa :)))


Hayatımdaki en güzel geçirdiğim doğum günümdü diyebilirim :) 27 kişilik dev kadroyla daimi mekanımız Nevizade Çardak Meyhanesi'ndeydik. İnsanlar çok değişmesede statülerinde farklılık oldu :) Serkan Dedeoğlu :) eski postlarımda bakarsanız tartar sos tarifi veren eski arkadaşım artık canım sevgilim benim... Ve bana öyle süprizler yapmış ki çok çok mutlu oldum... Bunlardan bazılarını sizlerle paylaşıyorum :)
Öncelikle pastam! Pastam Nilbutik'in ellerinden çıkma.Ailemizin pastacısı artık kendisi :) Ne zaman pasta ihtiyacımız olsa kendisine müracaat eder olduk iyi ki de öyle yapıyoruz bize inanılmaz leziz pastalar yapıyor.Aşağıda pastamı görebilirsiniz tutkum olan taç temalı :)



 sevgilimin bana ve gelen misafirlerimize süprizi magnetler oldu çok güzeldi hayatım teşekkürler!

0 yorum on "veeee gelelim benim pastamaaa :)))"

Yorum Gönder

 

deli kızın sandığı Copyright 2009 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Sponsored by Tadpole's Notez Blogger Styles | Best Credit Cards